Na stiahnutie


Reklamačný protokol

  • formulár "Reklamačný protokol" môžete použiť v prípade vady niektorého z dodaných výrobkov. Stačí vyplniť iba adresu, telefónne číslo a e-mail, ďalej názov reklamovaného výrobku, číslo dokladu o nákupe a dátum nákupu. Ďalej stručne popis závady. Pokiaľ máte nejakú poznámku k reklamácii, môžeteji napísať do políčka Poznámky k prijatiu výrobku. Ostatné polia nevypĺňajte. Je vhodné si tiež prečítať základné podmienky reklamácie. V prípade otázok k reklamácii volajte 604 106 987 alebo píšte na velkoobchod@jezirkabanat.cz. Vyplnený protokol priložte k reklamovanému výrobku a zašlite aj s kópiou dokladu o nákupe na adresu uvedenú v kolónke Predávajúci.
Odstúpenie od zmluvy

  • formulár odstúpenie od zmluvy môžete použiť v prípade, že výrobok, ktorý ste kúpili prostredníctvom nášho e-shopu nespĺňa Vaše predstavy. Podmienky na odstúpenie od zmluvy sú uvedené vo formulári.

Dokumenty ke stažení

Největší speciálka v ČR a SR, široký výběr

  • většinu zboží máme skladem a doručujeme do 24 hodin
  • jsme silná společnost s vlastními sklady a kapitálem
  • v kamenné prodejně se můžete na vše důkladně podívat a ihned odvézt
  • profesionální obsluha s praxí Vám vždy poradí
  • balné neúčtujeme, poštovné při objednávce nad 1.000 Kč platíme za Vás
  • nejsme vázáni na žádnou značku, nabízíme jen to nejlepší, co je na trhu
  • máme zkušenosti, neprodáváme jen z katalogu
  • komunikujeme se zákazníky při nedostatcích
  • novinky na trhu - sledujeme nejnovější trendy a technologie
  • rychlé vyřízení reklamace
  • poskytujeme servis a náhradní díly
  • jsme průkopníci v oboru, máme tradici
  • recenze na heuréce
  • mnoho referenčních akcí
  • jezírka nás baví