Výměna, vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží a odstoupení od smlouvy
Máte právo odstoupit od smlouvy do 30 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Pokud chcete odstoupit, zašlete nám jednoznačné prohlášení, například e-mailem, a uveďte číslo objednávky nebo prodejního dokladu, datum nákupu a preferovaný způsob vrácení peněz. Zboží nám vraťte kompletní, nejlépe v původním obalu, a to na vlastní náklady. Peníze vám vrátíme do 14 dnů od obdržení zboží, stejným způsobem, jakým jste platbu provedli.
Výjimky z možnosti vrácení zboží
Odstoupení od smlouvy není možné u:
- Zboží vyrobeného na míru nebo přizpůsobeného vašim požadavkům.
- Zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu spotřeby.
- Zboží v zapečetěném obalu, které nelze vrátit z hygienických důvodů, pokud byl obal porušen.
- Digitálního obsahu, pokud jeho poskytování již začalo s vaším souhlasem.
Reklamace zboží
Pokud zjistíte vadu na zakoupeném zboží, reklamaci uplatněte co nejdříve. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky a uveďte popis závady, své kontaktní údaje a požadovaný způsob vyřízení reklamace. Zboží nám doručte čisté, kompletní a vhodně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
Reklamaci vyřídíme do 14 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme jinak. V případě oprávněné reklamace máte nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů.
Možnosti řešení reklamace
- Oprava zboží.
- Výměna za nový kus.
- Přiměřená sleva z ceny.
- Odstoupení od smlouvy (pokud je vada podstatná).
Záruka
Na zboží poskytujeme záruku v délce minimálně 24 měsíců. Pokud zboží během této doby přestane fungovat správně, máte právo na opravu, výměnu nebo jiné řešení dle zákona.
Pro více informací nás kontaktujte na telefonním čísle 739 049 666 nebo e-mailem. Formuláře pro odstoupení od smlouvy a reklamaci naleznete na našich stránkách.
Formulář ke stažení ZDE.